Mellemstor virksomhed (+15)
Du får tilknyttet en fast kontaktperson med stor erfaring og viden fra andre mellemstore virksomheder. En, som du kan sparre med professionelt, som kender din virksomheds behov, og som rækker ud til dig, når der er nyt på pensionsområdet.
Din kontaktperson har et stort netværk af eksperter og fagfolk – inden for topledelse, overenskomstområdet, investering, administration og på det sundhedsfaglige område.
Alle kompetencer står til jeres rådighed, hvis I har brug for faglig sparring om de politikker og processer, der knytter sig til jeres pension- og sundhedsløsning.
Jeres virksomhed får altså – udover en tæt sparringspartner her i Velliv – et stort og fagligt netværk, som I kan trække på.

Vi rækker ud til jer løbende med pensionsrelevante rapporter og finansielle nøgletal. Jeres medarbejdere modtager proaktive anbefalinger. Så ved de, om de er på rette spor med deres pensionsordning.
Du eller dine kolleger kan stille op til Velliv Foreningens repræsentantskab og få indflydelse på driften og den fremtidige retning af jeres pensionsselskab.
I bliver del af et risikofællesskab med virksomheder, der ligner din. Det sikrer en stabil og jævn udvikling af priserne på jeres forsikringer.
Jeres medarbejdere modtager løbende personlige anbefalinger og gode råd om deres pensionsordning. Derudover tilbyder vi fleksibel mødebooking for alle, der ønsker personlig rådgivning med en af vores certificerede rådgivere.
Når I vælger et pensionsselskab, hvor overskuddet går til kunderne og til almene projekter, der styrker mental trivsel, opnår I ikke kun økonomiske fordele. I udviser også samfundssind, hvilket gavner jeres omdømme.
Vi rådgiver jer proaktivt, hvis I har medarbejdere, som er i fare for at ende med en længerevarende sygemelding. Og vi hjælper jer, hvis I har brug for professionel sparring ift. regler, lovgivning og jeres forpligtelser som arbejdsgiver.
Udfyld oplysningerne om jeres virksomhed, og få et standardtilbud som matcher jeres virksomhedsbehov tilsendt på mail. Det er hurtigt og enkelt – og giver jer et klart overblik.
Jeres administrator har altid et overblik over jeres virksomheds samlede aftaler via Pensionsportalen.

Vi tager et møde, hvor vi taler om jeres behov og ønsker
I modtager et tilbud fra os
Vi onboarder jeres medarbejdere i deres nye ordning
Kontakt os, så kan vi tage en samtale om jeres behov og finde den bedste løsning til jer.