Vi sætter pris på dit input og hører meget gerne fra dig, hvis du har oplevelser, du gerne vil dele med os, så vi kan gøre tingene endnu bedre.
Der er forskel på, om du vil dele gode og dårlige oplevelser med os eller klage over afgørelsen af dit forløb. Det er altid en god ide at starte med at kontakte den afdeling, du har været i dialog med. Det er nemmest og hurtigst for dig og os.
Du kan skrive til os via vores kontaktformular og komme i kontakt med den afdeling, du har været i dialog med.
Du kan også bruge kontaktformularen, hvis du har spørgsmål til os – fx om investering eller forsikringer – eller brug for rådgivning.
Du kan skrive her, hvis du vil give os ris eller ros.
Det kan blandt andet være, hvis du:
Når du sender din sag til Vellivs klageansvarlige, går den enten til direktøren i Kundeservice eller Skade alt efter, hvad du klager over.
Du kan sende en klage, hvis du:
Hvis du ønsker en helt uvildig vurdering af sagen, kan du henvende dig til Ankenævnet for Forsikring, Østergade 18, 2., 1100 København K. Nævnet behandler klager over alle typer af forsikringer. For at få behandlet en klage, skal du kunne dokumentere, at vi ikke er enige med dig. Det kan du læse mere om på ankeforsikring.dk.
Du kan klage via ankeforsikring.dk. Det koster 300 kroner. På ankenævnets hjemmeside kan du desuden læse om nævnets tidligere afgørelser.