Hopp til hovedindhold

Del din oplevelse med Velliv

Del din oplevelse med Velliv​

Vi sætter pris på dit input og hører meget gerne fra dig, hvis du har oplevelser, du gerne vil dele med os, så vi kan gøre tingene endnu bedre.

Der er forskel på, om du vil dele gode og dårlige oplevelser med os eller klage over afgørelsen af dit forløb. Det er altid en god ide at starte med at kontakte den afdeling, du har været i dialog med. Det er nemmest og hurtigst for dig og os.

​Andre muligheder for at klage​

Hvis du ønsker en helt uvildig vurdering af sagen, kan du henvende dig til Ankenævnet for Forsikring, Østergade 18, 2., 1100 København K. Nævnet behandler klager over alle typer af forsikringer. For at få behandlet en klage, skal du kunne dokumentere, at vi ikke er enige med dig. Det kan du læse mere om på ankeforsikring.dk. ​

Du kan klage via ankeforsikring.dk. Det koster 300 kroner. På ankenævnets hjemmeside kan du desuden læse om nævnets tidligere afgørelser.