Kom med på besøg i de store forretningsområder

Vellivs Cloud first-strategi fangede min opmærksomhed

Tværgående Udvikling er navnet på det organisatoriske område, der har ansvaret for Vellivs IT-platforme og løsninger,

En af de ting, der gør Velliv enestående, er, at vi er en 100 år gammel finansiel virksomhed, der er gået all in på cloud. Det giver os nogle unikke muligheder, vi først lige er gået i gang med at udnytte.

Mød Jakob og læs mere om Tværgående Udvikling

Kundeservice

Som kollega i Kundeservice kommer du helt tæt på kunderne. Her gør vi hver eneste dag vores yderste for at give hver enkelt kunde en god oplevelse – både når der er brug for administrative ændringer af pensionsordningen, juridisk sparring eller rådgivning om pensions- og forsikringsdækninger.

Mød Julie og læs mere om hverdagen i Kundeservice

Den personlige rådgivning er afgørende for mig

Som kollega i Salg står du forrest i køen af alle kolleger til at tage imod og møde kunderne – både nye kunder på vej ind og kunder, der allerede er ”gode venner af huset”.

Nogle kolleger henter nye kunder, imens andre kolleger betjener de bestående. 

Alle er vi eksperter på hvert vores felt i de forskellige discipliner indenfor både salg og differentieret rådgivning, og sammen har vi en helt unik cocktail af kompetencer, som sikrer, at vi kan møde den enkelte kunde præcis, hvor de er i deres liv og situation.

Mød Johnny og hør mere om arbejdet i Salg

Vi er en god blanding af unge og garvede aktuarer

Allerede under studietiden stod det klart for Cecilie Ryhmer Hessellund, at hun gerne ville fastansættes i Velliv, når hun var færdiguddannet som aktuar.

Mød Cecilie og få et indblik i aktuariatet