Velliv har branchens mest tilfredse kunder –det kommer dig til gode
I Velliv er vi stolte over at kunne dele en vigtig nyhed: Vi ligger nr. 1 på kundetilfredshed blandt privatkunder i pensionsbranchen. Det viser vores seneste måling fra Ennova, hvor næsten 10.000 kunder har deltaget.
Resultatet understreger, at vores tilgang til at være dit personlige pensionsselskab virker. Vi skaber stærke resultater med konkurrencedygtige løsninger, en effektiv forretning, hvor overskuddet går tilbage til kunderne, og personlig rådgivning, der gør en forskel.
Velliv er i en positiv udvikling
Afkast, sundhedstilbud, værditilbud, forsikringsbetingelser – og nu også kundetilfredshed – peger alle i samme retning. Vi bevæger os mod et punkt, hvor vores samlede tilbud til kunderne er stærkere end nogensinde. Og vi stopper ikke her – vi arbejder løbende på at give dig og de andre kunder i Velliv flere og bedre tilbud.
Jeg er dybt imponeret over det engagement, vores kunder viser! Det er overvældende at se, hvor mange der har taget sig tid til at besvare undersøgelsen. I Velliv arbejder vi for kunderne, og derfor bruger vi alle svar – inklusive over 15.000 åbne kommentarer – til at gøre det endnu bedre at være kunde i Velliv.
Søren Husted
CCO i Velliv

Mere om undersøgelsen
Velliv måler hvert år kundetilfredsheden – både blandt vores egne kunder og i pensionsbranchen generelt. Næsten 10.000 af Vellivs egne kunder har besvaret undersøgelsen og næsten 3.000 kunder i pensionsbranchen generelt, hvilket giver os et solidt datagrundlag. Vi benytter Ennovas anerkendte og uvildige model til måling af kundetilfredshed. Den bygger på solid metode og stor erfaring – og giver os indsigt, vi kan handle på.
"Basis for analysen er imponerende med næsten 10.000 svar, og dermed har resultatet en meget høj grad af validitet og statistisk signifikans." siger Anders Hansen Warming, der er CRO i Ennova.