Velvej_fallback_file

Vellivs digitale kundepanel

Vil du være blandt de første til at afprøve og give input til vores nye digitale tiltag?

Om Vellivs digitale kundepanel

Velliv arbejder vi målrettet for at tilbyde vores kunder de bedste løsninger som muligt, når de skal følge med i deres pensionsordning. Vi tror på, at de bedste løsninger opnås ved at lave dem i samarbejde med de kunder, der skal bruge dem.

Som medlem af det digitale kundepanel, kan du:

  • blive en aktiv del af vores udviklingsarbejde.
  • bidrage med input og holdninger via spørgeskemaer, tests og lignende.
  • blive kontaktet på mail 2-6 gange om måneden - det tager 5-10 min. at deltage.
  • selv bestemme fra gang til gang, om du vil deltage.
  • deltage, hvis du har en computer, tablet eller smartphone med internetforbindelse.

Til gengæld for din tid får du en direkte linje til Velliv, hvor din mening om vores løsninger går direkte videre til vores udviklingsteams og influerer vores videre udvikling.

Når du er tilmeldt panelet betyder det: 

  • Velliv kan kontakte dig på mail 2-6 gange pr. måned.
  • Du vælger altid selv, om du vil deltage i den tilsendte undersøgelse.
  • Dine besvarelser er anonyme og bliver kun brugt af Velliv til udvikling af vores digitale løsninger.
  • Dine data bliver kun brugt til at kontakte dig i forhold til din deltagelse i Vellivs digitale kundepanel.
  • De samlede resultater fra en kundeundersøgelse kan blive publiceret af Velliv f.eks. i et nyhedsbrev eller lignende.
  • Du kan til enhver tid framelde dig Vellivs Kundepanel og få slettet alle dine data.
  • Du indvilliger i at modtage materiale om påtænkte og nye løsninger, herunder fremstillinger og interaktion som evt. vil omfatte markedsføringsmateriale eller kan fremstå som sådan i dets udtryk.
  • Velliv kan ændre betingelserne for deltagelse i panelet og/eller vælge at nedlægge brugen af dette.

Du kan løse mere om, hvordan Velliv behandler dine personoplysninger her.

Vær med til at udvikle Vellivs måde at kommunikere på

Vores kunders input er en stor del af den måde vi udvikler kommunikation og løsninger i Velliv. Kundernes input, hjælper os løbende med at sikre, at vores kommunikation rammer kunderne i øjenhøjde. Som deltager er man blandt andet med til at hjælpe Velliv med at formidle din pensionsordning på en tryg og let forståelig måde. Hvis du vil være med til at udvikle Vellivs måde at kommunikere på, kan du melde dig ind i vores kommunikationspanel.