Velvej_fallback_file

Hvornår får du svar fra os?

Vi ved, at ventetid og svartid kan være en svær størrelse, når du venter på at få afklaret vigtige ting som forsikring og pension. Samtidig er det også vigtigt for os, at vi behandler alle de henvendelser, vi får, grundigt og korrekt.

Hvor lang tid går der?
Vi har for tiden ekstraordinært travlt med at hjælpe vores mange kunder, og vi arbejder målrettet på at gøre vores behandlingstid kortere – uden at gå på kompromis med kvaliteten af vores vurderinger.

Vi bestræber os på at vende tilbage til dig inden for 30 dage, men hvis vi fx har brug for helbredsoplysninger, kan vores vurdering af din situation dog tage længere tid.

Hvordan kontakter vi dig?
Vi sender dig et almindeligt brev, hvis du ikke har sagt ja til at modtage post fra os via e-Boks. Det kan du tjekke på e-Boks ved at søge på Velliv. Hvis du ikke allerede modtager post fra os i e-Boks, kan du nemt melde det til. 

I nogle situationer kan vi også have brug for at ringe til dig eller sende en mail for at sikre dig hurtigere svar. Hvis vi ikke har dit telefonnummer og din mailadresse, kan du opdatere dine kontaktoplysninger via appen Velliv og i Netpension.